Recenze (22)
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Tento díl zcela pohřbil nosnou myšlenku celého seriálu.
Atlas mraků (2012)
A já myslel, že to nepůjde zfilmovat :) Víc jsem se mejlit nemohl.
Skyfall (2012)
Sám doma a Bond
Apokalypsa: 2. světová válka (2009) (seriál)
Viděl sem už nespočet dokumentů o druhé světové válce, tenhle je zaručeně nejlepší.
Úsměvem ke štěstí (2007)
Nástroj, jak zlepšit člověku náladu během 16ti minut. :)
Srbský film (2010)
Nechapu proč se tyhle filmy točej. Pro koho se točej? A kdo na to muže koukat? Stačí mi pár pohledů a vidim že tohle žádný umění není!
Ženy v pokušení (2010)
Je fakt, že se člověk někdy vidí v příběhu filmu. Tohle je ten typ. Jinak je to fakt povedenej film smutnej a zárovně veselej. Tvrdí se, že češi jinej typ filmu natáčet neuměj, ja si říkam proč by to dělali když tohle jim jde?
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Určitě to není film pro každýho, dukazem bylo když se parta asi 8 lidí po prvních desítkách minut zvedla a odešla z kinosálu. I ja jsem byl ze začátku rozpačitej a nevěl jsem co si myset ale potom mě tahle nálada opustila a film jsem si užil a dobře jsem se pobavil.
Machři (2010)
Tenhle typ americkejch komedii nesnáším. Extra patriotickej, samý vlaječky USA, trika USA, Burger King atd. Humor postavenej na "legraci", když si někdo prdne nebo hodí hubu do sraček. Všechny alespoň trochu vtipný situace jsou obsažený v traileru.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Zajimavý pohled na druhou stranu bojiště.