Oblíbené seriály (10)
Mladý papež (2016)
Povoláni pochybují a pochybují i vyvolení. Tak krásný seriál !!! Bravo !
Městečko Twin Peaks (1990)
Pád (2013)
Hemlock Grove (2013)
Pomalý rozjezd mi vůbec nevadil,právě naopak. Vonělo mi to od první chvíle,a tak si za pomalé rozuzlovávání ráda připlatím. :) Vím,že to nebylo dokonalé,ale mělo to tu jiskru,která člověka nutí jít do dalšího dílu.Perfektní zpracování,scéna s přeměnou fascinující, já fakt nemůžu dát méně !!!!! *****
Panství Downton (2010)
U tohoto překrásného seriálu hodnotím především výpravu a atmosféru, čímž ani v nejmenším nechci nedocenit skvělé herecké výkony a ostatní profese. Zhlédla jsem ho jedním dechem a často si ho pouštím znovu. Hodně mě poučil,spoustu věcí jsem si sama pak dohledávala, zamilovala si postavy. Úžasná ukázka hierarchie služebnictva, řemesel atd. v podobě kostýmů !!! Jedním slovem bomba. Doporučuji vřele všem hladovým duším :)
Temný případ (2014)
V zajetí kouzel (2015)
Zpočátku rozjezd béčkovým stylem (chvíli jsem chtěla i přepnout), ale po shlédnutí 1.série mě lapili ! Čekání na 3. sérii bude těžké.A to podotýkám,že fantasty nemusím.Vřele doporučuji,chvíli nepřepínat :)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tak dokoukána druhá série a nadšení neopadlo ! Suprový seriál !!! Za jedinou chybu považuji čekání na třetí sérii ! :)