Poslední recenze (73)
Znovu a jinak (2011)
Nepobavilo, nenadchlo ani nezanechalo jakekoliv pocity. Theron byla sice opravdu dobra, ale film jako celek stridal nudne scény s tema trapnyma. Takhle jsem si to nepredstavoval. Priste bych prosil lépe!!
Zkažená úča (2011)
Jo přesně tohle jsem potřeboval. Výborná oddychovka, která si drží celkem slušný tempo po celou dobu. Diaz střílí jeden forek za druhým, sice občas mine, ale v zápětí to zas nečím zachrání. Je vidět, že role ji opravdu sedla. Zároveň první film, kde mi Segel nepije krev. Jednoznačně pozitivní zážitek.
Počátek (2010)
Originální a skvěle promyšlený. Jsou tam chvíle, kdy se člověk možná trochu ztrácí, ale Nolan to vždy nějak srovná. Přestože tomu nemám co vytknout, i tak se necítím nějak unešenej. Uvidíme jak to zapůsobí na druhé zhlídnutí. Prozatím lepší 4*. Mimochodem k hercům není co dodat, jsou perfektní.