Poslední recenze (43)
Zápisník jedné lásky (2004)
Plakal jsem :) A to se mi často nestává...
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Tak jako fanoušek SH jsem, ale tohle mě tedy dost zklamalo. Mělo to hodně dobrých momentů a neříkám, že je to celé špatně natočené, ale nějaké chvíle byly přímo do nebe volající. SPOILER - Jako PyramidHead klaďas? Když tatu zachrání, tak řekne, že tam vlastně chce zůstat? Jako celek se mi film líbil. zajímavá hudba, která je skoro stejná jako v jedničce není na škodu. Jen prosím tvůrce, aby další SH už netočili.
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Krásně natočený chvílemi spíše horor než pohádka.