Recenze (126)
Jen vraždy v budově (2021) (seriál)
Nečekala jsem, že mě to bude tolik bavit, ale fakt jo!
Kauza Theranos (2022) (seriál)
Další seriál, který ukazuje prohnilost a nedokonalost amerického lékařského systému, mě sice neohromil tolik, jako Dopesick, ale rozhodně za vidění stojí, skvělé zpracování dalšího příběhu, u kterého je až neuvěřitelné, že se doopravdy mohl stát.
Absťák (2021) (seriál)
Tak tohle... tohle je jedna z nejlepších a nejlépe zpracovaných věcí, co jsem kdy viděla. Mrazivé, depresivní, děsivé, jeden díl lepší než druhý. 100 %
Srdcerváči (2022) (seriál)
Jedna velká, vzrušující, nádherná jízda na emocionální horské dráze - to jsou Srdcerváči. Tak jednoduše se to mohlo pokazit, ale nestalo se to. Celých osm dílů jsem měla husí kůži a něco tak dobře zahraného, herecky obsazeného, citlivého a kouzelného jsem už dlouho neviděla. Jestli vůbec. Jsem strašně ráda, že něco takového vzniklo - jsem si jistá, že ten seriál pomůže strašně moc mladým lidem. Děkuju za to!
Ženy 20. století (2016)
Na film jsem se chtěla podívat už před pěti lety, kdy vyšel a bojoval o Oscara - ale nakonec je dobře, že jsem na něj počkala až doteď. Přišel totiž přesně ve chvíli, kdy jsem něco takového potřebovala a vím, že před pěti lety bych ten film nedocenila tolik, jako teď. Citlivý, jemný příběh o jednoduchosti a složitosti života a dospívání a veškerého zmatku a krásy, které jsou s tím spojené. Plus krásný soundtrack. Na film jsem se podívala poté, co jsem byla okouzlená z nejnovějšího filmu režiséra, C’mon C’mon, a vůbec nelituji.
West Side Story (2021)
Zklamání. Od prvního záběru bylo vidět, jak moc se režisér snaží kopírovat originál - a že se o to snaží až nepřirozeně moc. Hudba krásná, ale to bylo tak všechno. Nijak mě to nezasáhlo, neprožívala jsem to, a že to je u mě docela umění, protože muzikály já prožívám hodně.
Encanto (2021)
Škoda, škoda. Na Encanto jsem se velmi těšila, především z toho důvodu, že na písničkách pracoval génius Lin-Manuel Miranda. Krásně udělané, barevné to bylo, to je všechno v pořádku - ale chyběl tomu cit. A srdce. Od začátku mě to vlastně vůbec nechytlo, což je hroznů škoda. A i když písničky z filmu teď poslouchám nonstop (a slyším v nich velkou stopu Lin-Manuela), v kině mě na první poslech kromě té první žádná moc nezaujala.
WandaVision (2021) (seriál)
Super skvělé! I když se v Marvelu nevyznám úplně dokonale, na doporučení různých známých jsem nakonec neodolala a seriál si pustila a dokoukala ho v průběhu dvou dní. Skvělý nápad, zpracování a hlavně tolik skvělých popkulturních narážek!
C'mon C'mon (2021)
Obecně moc nevěřím těm větám, které se dávají na filmové plakáty - a v případě plakátu ke C'mon C'mon a větě ,,vřelé filmové objetí'' jsem byla velmi skeptická. Ale musím říct, že vřelé filmové objetí na tento film padne naprosto dokonale. Možná to bylo tím, že tento film jsem viděla v době, kdy jsem přesně něco takového klidného a jemného a citlivého potřebovala, možná to bylo tím, že prostě mám ráda herectví Joaquina Phoenixe, možná všechno dohromady. Každopádně vím, že tento film mě okouzlil, zahřál u srdce a z kina jsem odcházela s pocitem naprostého klidu. Doporučuju.
Bílý lotos (2021) (seriál)
Tak tohle mě vlastně hodně bavilo! Partička bohatých Američanů si přijede na drahou dovolenou na Havaj s pocitem, že si tam odpočinou a budou si užívat předraženého resortu... a ono ejhle, ve skutečnosti tam vyplynou shodou různých okolností a náhod jejich pravé povahy, dlouho skrytá tajemství a všechno to dává dohromady vlastně napínavý mišmaš lidských osudů.