Recenze (21)
Svatá (2024) (TV film)
Vitalita paní Bohdalové je neuvěřitelná. Scénář průměrný.
Skryté skvosty - Bečov nad Teplou (2024) (epizoda)
Pan Plesl jako Bond 007 bezchybný!
Zlatovláska (1973) (TV film)
Blbý i jako parodie
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Prostě výborný. Jsem nadšen :) V reálu zůstalo spousta nešťastných lidí, je tedy až cinické takový seriál chválit. Filmové zpracování je ale prostě a jednoduše výborný.
Čtyřlístek - Kamarádi z Třeskoprsk (2024) (epizoda)
Chtělo by to oživit starší díly, přeci jen je to pro nás, dříve narozené :)
Svatba jako řemen (1967)
Zase jsem se v životě jednou pořádně zasmál. Geniální :-)))
Zločiny Velké Prahy - Host do domu (2021) (epizoda)
Ty repliky uhlazené tak, že by z toho jeden blil velebnosti. Důraz na spisovnou češtinu v kriminálce? Prostě to tahá za uši. Snaha celkově byla, ale vystihnout dobu šlo asi i jinak než právě tím sladkým jazykovým přednesem.
Litviněnko - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Policie na můj vkus moc sluníčková, ale proč ne. Rozjezd bez výhrad
Otec Braun (2003) (seriál)
Němci se zde dokážou sami sobě zasmát, proč ne. Za mě super
Pražský Maigret (2023) (TV film)
Frajer na kterého by se zapomínat nemělo. Škoda, že dokument nezabral více jeho úspěchů.