Poslední recenze (1 927)
Longlegs (2024)
Těšil jsem se na nového Cage, neustále jsem na tento film všude narážel a četl samou chválu, ale hned od prvních záběrů jsem věděl, že to bude děsná hloupost. Nelíbila se mě hudba, kamera, děj, nic, snad jen namaskovaný Cage, ale kvůli němu nedám ani tu jednu hvězdu. Toto je přesně ten typ filmů co nesnáším. Horor s Nicolasem Cagem je nečekaným hitem......... 🤣🤣🤣
V hlavě 2 (2024)
Nedokoukáno. Nelíbila se me jednička, dvojka mě už vůbec nechytla, tenhle animák mě děsně nudí. Vzdal jsem to, jakmile se dostali z Vaultu. Tohle nemůže bavit ani malé děti. V hlavě mé nelze pochopit tak vysoké hodnocení.
Dívka v pavoučí síti (2018)
Četl jsem celou tehdejší trilogii Milénium, ale toto mě nějak uniklo. Dle hodnocení jsem čekal , že to bude slabší, ale byl jsem příjemně překvapen. Po Vetřelec: Romulus jsem chtěl vidět všechny Alvarezovy filmy, sklamala mě pouze jeho prvotina Lesní duch.