Poslední recenze (99)
Atlas (2024)
Netflix slátanina, asi jedna z nejhorších rolí JL a hodně, hodně CGI bordelu. 3/10
Otcové a dcery (2015)
Dojemně rozehraný příběh s fajn Crowem, který se snaží držet celý film ve vyšších příčkách, celkem milou Amandou Seyfriend, která je přesně tak k nakopnutí jako k nakousnutí, ale občas přitroublí scénář jim oběma strašně podráží nohy. Bohužel. Celý příběh je rozdělený do dvou časových rovin s tím, že nevíme jak ani jedna dopadne. Akorát ani jedna není pořádně dotažená a vlastně se jen natahuje k závěru, který vás má zlomit. Nicméně pořád jde o fajn film, který vás bude napínat a možná trošku uměle chtít dojmout, ale přesto se na něj nedokážete zlobit, spíš vám to přijde líto, že by to mohlo být ještě lepší, kdyby si někdo dal víc záležet. 6/10
Žraloci v Paříži (2024)
To co začíná jako celkem fajn dramatický shark terror, skončí jako odporné céčko. Úvodní scéná je celkem dramatická a má koule a tím ve vás vytvoří dojem, že takhle seriózní a originální bude celý film. Ejhle, právěže vůbec. Jakmile se dostaneme do Paříže, tak to jde ke dnu jak Titanic a postavy jsou nejen k smíchu a úplně na palici vykradné z čelistí tak umělě, že se vám bude chtít zvracet, ale celkově všechno k čemu to spěje ke konci až odpad! Ještě jsem hodnej strejda a za snahu v úvodu a pár fajn momentům se tomu lze podívat do očí a nedat tomu pěstí, ale stejně se na to nedívejte. 3/10