Recenze (7)
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Krásné a zároveň děsivé. Ukázka dopadu lidstva na nasi planetu a samotnou existenci s poselstvím do budoucna.
Inferno (2016)
Film dokáže zaujmout, nicméně naprosto odlišný konec od knižní předlohy tomu dost ubírá.
Autosalon (2005) (pořad)
Před lety dobrý pořad o autech, kde jste se i něco dozvěděli. Dnes snad naprosto nejhorší na co se dá dívat. Neskutečně velké množství reklam na všechno možné, minimum vlastního obsahu - spousta reportáží a záběrů je jen převzato, půlka už tak zbytečných testů aut je vyplněna "konkurenty" což nikoho nezajímá. Pokud se nechcete nic dozvědět a ztratit čas tak porad6pro vás.
Divoké historky (2014)
Nečekal jsem to, ale vážně milé překvapení. Jednotlivé příběhy maji velmi dobrou atmosféru co vás vtáhne do děje. Některé příběhy jsou opravdu typu "když se má něco podělat, tak se to podělá".
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Očekávání byla asi daleko větší než samotná realita. Bohužel "největší televizní bitva" obsahovala takovou spoustu nelogičností a špatných rozhodnutí hlavních postav až to bylo do očí (jen v krátkosti naprosto nevyužití draci, přistání mezi mrtváky, zbytečné obětování celé jízdy,..) to ve spojení strašně rychlých střihů a nepřhlednosti scén jen umocnilo mé zklamání. Smrt Nočního krále až pozoruhodně jednoduchá.
Gangy z Birminghamu - Série 4 (2017) (série)
Celé čtvrtá série je naprosto strhující a plná zvratů. Peaky Blinders nasazují laťku čím dál tím výš a je opravdu radost tento seriál sledovat. Herecké výkony, lokace, soundtrack, kostýmy vše famózní. Asi dlouho budu hledat podobě dobrý seriál.
Pátrání (2018)
Z počátku jsem si nebyl jistý, za mi bude vyhovovat zvolený formát (pohled z monitoru), ale byl jsem příjemně překvapen. Film má spád a neustále vás drží v napětí co se stane dál.