Recenze (44)
Alenka v říši divů (2010)
Výborná 3D masáž, kterou jsem shlédl v Imaxu a to ovlivnilo celý můj názor. Po vizuální stránce se jedná opravdu o výborné zpracování, bohužel samotný děj je jen průměrný. Očekával jsem asi více od spojení Burtona a Carrolla, né jen nové grafické pojetí spíše navázání příběhu Alenky. Počítám, že s dalším 3D filmem půjde mé hodnocení tohoto počinu rapidně dolů.
Howlův kráčející hrad (2004)
Zatím nejzajímavější anime od Miyazaki-ho. Brilantní grafické efekty, které jsem shlédl v ostatních jeho pracích, zde byly více dotažené. Opravdu vydařený příběh s nádhernou fantasy tématikou byl na konci až moc sladce romantický, ale rozhodně nezkazil celkový dojem.
Monty Pythonův smysl života (1983)
Výborný phytonovský absurdní humor použitý tentokrát do filmové podoby. Pár scének je v podstatě kvalitnější zpracování toho co již bylo v serii Letající cirkus a to co je navíc, působí ještě lépe.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Anglický humor v nadčasovém (zas ten výraz) podání. Člověk se výborně zasměje, ale hned si uvědomí, že na tom i něco je.
Akta X (1993) (seriál)
Legendární seriál s výbornou hudbou a sem tam i slušnou zápletkou. Bohužel má docela dost nudných dílů, které nemá ani smysl dokoukat.
Slunce, seno, erotika (1991)
Znám lidi co tvrdí, že Z. Troška je dobrý režisér a co film to perla. Ano znám a často se za ně stydím. Tento počin je smutnou ukázkou českého konzumního "humoru".
Volný pád (1993)
Jen málo který film mne tak oslovil, že si ho dokážu denně vybavit a poukázat na jeho nadčasové poselství. Věřím, že někomu kdo žije v krásné zapadlé vesničce tak ho tolik snímek nenadchne, ale kdo si užívá kouzla jižní spojky a perifériích slavné Prahy tak musí jen kývat hlavou a schovat svůj kufřík krásně pod sedadlo.
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
Nadčasová animace, plná fantazie a nezapomenutelných hlášek.
Vtělení ďábla (2008)
Na tento snímek jsem se na Otrlém Divákovi opravdu těšil a potěšilo že nezklamal. Primitivní dialogy, jednoduché efekty a místy klišé záběry. Zajímavé byly reálné záběry propichování a zašívání různých částí těla, kontrastovány rádoby velmi drsnými scénami, které byly spíše k zasmání.
Dům ďábla (2009)
Horor u kterého se první 3/4 trochu nudíte a jen sledujete jak to v 80. letech v USA frčelo. Zbytek je docela zajímavý a místy i lekavý. Jde prostě o retro horor, jelikož přiblížení se starším stylům je opravdu patrné nejen podle kostýmů, ale i díky hudbě a stopáži.