Poslední recenze (11)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Trocha iný Spider-man ako v predšlých filmoch. Nelieta po Manhattane ale po Queense a D.C. Spočiatku som si myslel, že do filmu bude veľmi zasahovať Tony Stark, avšak v traileri sú použité asi všetky scény s ním. Preto tu ostáva veľa priestoru pre Spidermana. Tom Holland je skvelý akrobat. Humor tu nechýbal a záporák bol celkom drsný. Len škoda, že postava Zendayi tu nedostala viacej priestoru. 80%
Auta 3 (2017)
Pohodový animák, pri ktorom boli deti v kine dosť kľudné, čo ma zarazilo ale aj potešilo. Jednotku to neprekonalo ale stále lepšie ako dvojka. 80%
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Neočakával som veľa, predsa je to piaty diel série, ale mohol by byť aj posledný. Lebo asi sa zájde až k ére dinosaurov, alebo robodinosaurov? Príbehovú spojitosť so štyrkou som tam nenašiel. Zostali akurát autoboti a Cade s dcerou, ktorú počujeme na dvadsať sekúnd. Príde mi to ako samostatný film. Opäť je to dlhé a natlačené efektami. Aspoň finále sa ako tak podarilo. 60%