Recenze (27)
Krásná katastrofa (2023)
Na film jsem šla se sestrou z jediného důvodu, mužská role. Všichni víme kdo byl zac a codyho a nás zajímalo jak “vyrostl”. Knihu jsem nečetla, ani jsem netušila ze to podle nějaké je a tudíž hodnotim pouze film. Od první vteřiny jsme se smaly. Bylo to příjemný film na relax plný smíchu a romantiky. Musím říci, ze jsme byly mile překvapeny, ze film nám nedal možnost tichým míst. Stále se něco dělo, a udržovalo nás to v dobre náladě. Z kina jsme odcházeli nadsene. Některé komentáře mi připadají zbytečne kruté a tak dam vyšší hodnocení, abych to malilinko zlepšila. Myslím si ze tak nízké hodnocení je zbytečne moc.
Občan X (1995) (TV film)
Sovětský svaz radši padne, než aby se přiznal k masovým vraždam, nebo čemukoli jinému, ze. Neskutecne ohavny příběh, ktery byl ale natočen uzasne. Divákovi jsou dodány fakta během celého pribehu, které podtrhují odporné jednání jak vraha tak vlády. Skvěle.
My Friend Dahmer (2017)
Pojala bych to jako první díl. Druhy bych pasovala Dahmer z roku 2002). Snaží se zde zachytit špatne dětství a co mohl být asi důvod jeho násilných sklonů. Herec známy spíše z pubertalnich filmu se role zhostil skvěle. Ale film je o ničem. Neukazuje jak brutální nakonec vrah bude. Pokud nevíte vůbec nic před shlednutim, tak dokud vám to na konc v titulkach neřeknou, nevydedukovali by jste to.
Dahmer (2002)
Berme tento snímek spíše jako druhy díl. První by mohl být nezávisle natočeny z roku 2017: Můj přítel Dahmer. I přes impozantní herecký výkon, byl film o ničem. Aani v nejmenším nezachytil podstatu hrůzných činu vraha.
Hříšný tanec (2017) (TV film)
Obsazeni nebylo vubec spatne. Hlavni divci postava je sympaticka holcina, kterou si pamatujeme spise z detskych roli. Ale obsadit ji do tancici male rozkosne sexy ladne baby? To je trosku pritazene za vlasy. Hlavni podstata je tancovani a toho jsme se nedockali. Baby sice nezustala v koute, ale vetsinu casu jen stala na miste a johny okolo ni tancoval. A u zvedacky jsem se tak lekla az jsem si zakryla rukama oci. Abych to jen nehanila. Hodne se mi libilo zapojeni hercu i pevecky.
Osvícení (1980)
Uzasny horor. Neskutecna atmosfera, obsazeni a hudba. Musim ale negativne hodnotit odchyleni od knihy. Jako fanousek knihy jsem zklamana. Z predlohy tam je jen hrstka a jeste pozmenena.
Temná věž (2017)
Velike zklamani. Na film jsem se velice tesila, a kdo z fanousku Kinga taky ne. Film se snazil, ale vysledny efekt stoji za nic. Od zacatku se nudite a nakonec jste radi, ze film ma jen hodinu a pul. Co se tyce hereckeho obsazeni, klidne vice roli zaporaka pro M.Mc.
Pátá vlna (2016)
Nechapu, ze tento snimek ma tak nizke hodnoceni. Zaslouzil by alespon 65%. Hezky natocen a skvele obsazen.
Minuta ticha (2016) (TV film)
Naprosto uzasny film. Byla jsem uplne v soku, jak skvele to bylo. Je to hodne silny pribeh a na to ze je to nemecko/dansky film tak opravdovy kloboucek dolu.
Zoolander (2001)
Proste bomba. Tuhle komedii si nelze pustit jen jako podkres. Proste to musite shlednout cele. Film je plny skvelych hlasek a skvele obsazen.