Recenze (1 365)
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Musím sa priznať, že som sa párkrát vážne stratil, ale ako celok pôsobí New York veľmi príjemne... nespočet známych tvári poteší a príbehy majú svoje čaro... 7/10
Prorok (2009)
Bez veľkých očakávaní, veľké prekvapenie... o tom ako sa s chlapca stane muž, Prophet v službách samého seba, odhodlaný bojovať na vlastnú päsť... v podstate nemám čo dodať, zaujímavé prostredie, hustá atmosféra, celkový dojem 8/10
Síla lásky (2009)
Zmätené tak veľmi ako Darwinová myseľ... myšlienka tu určite bola, to sa poprieť samozrejme nedá, avšak chaos taktiež. Nie je to Amielové prvé dielo a ani jeho najlepšie... na môj vkus chabé prevedenie 5/10
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Pravda je taká, že novodobý Jánošík je chaotické prevedenie, v ktorom dokonca stráca čaro svojej legendy... nič len 2 hod. kecov, uponáhľaného strihania a bezduchého prevedenia... hrozne som sa nudil a taktiež ma dané prevedenie mrzí, fakt neviem čo by som tuna vyzdvihol... snaď len krásnu Slovenskú prírodu + Jiráček síce sympaťák, ale tuna nemal čo ponúknuť. Ukážka (ba dokonca urážka) toho ako sa z legendy stane len slaboduchý príbeh... 3-4/10
Láska na druhý pohled (2009)
Netreba to brať veľmi vážne... opäť jedna z jednohubiek, ktoré sa snažia o hlbší podtext, ba dokonca myšlienku a aj keď niesu vo finále častokrát úspešné, priemernosť spĺňajú. Príjemní a dobrí herci (myslím si, že obaja sú veľmi schopní, aj keď nejde o ich najlepšie snímky) no a snaživá réžia, ktorá síce tlačí na pilu... ako prvotina fajn. 6/10
Královna Alžběta (1998)
Historická epopeja... veľmi dobre navezuje na toto dielo serial "Tudors", v podstate vysvetľuje dianie pred týmto príbehom, pretože tuna ste hodení priamo do deja bez väčšieho vysvetľovania... neznalci anglickej histórie by sa tu mohli miestami strácať a preto doporučujem Tudorovcov. Inak veľmi pôsobivé, intrigánske, politicko - mužsky zaujaté a výborne zahrané dielo. Niesom zrovna fanúšik Cate Blanchett, ale tuto zaujala, potešila... 8/10
Trable v ráji (2009)
Pohodová oddychovka... nenudil som sa, potešili známe tváre, taktiež som sa občas zasmial... vážne v poho, dokonca to miestami pôsobilo seriózne, možno dokonca aj nejaka ta myšlienka... príjemných 6/10 sadlo mi to.
Batman - Gothamský rytíř (2008)
V danom žánri sa takpovediac nevyznám, ale osobný dojem z tohto diela je priemerný... tento animovaný film ma vážnejšie nezaujal, asi preto že Nolan nasadil laťku veľmi vysoko... takto nieee 5/10
Box (2009)
Asi budem musieť prehodnotiť svoje hodnotenie na "Southland Tales", v tom neskutočnom chaose som sa vyznal ďaleko viac ako tuto. Apokalypsa v tomto podaní vôbec nefungovala... Cameron Diaz nevie hrať, jej "ksichty" na 2 spôsoby, na ktoré človek musí pozerať väčšinu času dokonale lezú na nervy. J.Marsden to samé... nevravím, myšlienka by bola, len to prevedenie... 4-5/10
Čtvrtý druh (2009)
Veľmi rozporuplné... prvý dojem hmm no, tak trochu v šoku. Nevadilo mi dané prevedenie ani Milla J. Taktiež mi to prišlo celkom dobre zostrihané a prevedené... proste tak aby to zaujalo, možno tak trochu dokumentárny štýl, avšak ta rozvijajúca konšpiračná myšlienka mi v tomto prípade prišla veľmi scary... po tom čo som mal možnosť vidieť, ono je to ťažko buď je ta psychologička úplne "out" (už to slovo psycho - "reznička", maybe) alebo to nemusí byť len UFO, čo takto paranormal activity... v každom pripáde mi to prišlo zaujímavé a myslím, že to stojí za kuk 7/10