Recenze (172)
Duna: Část druhá (2024)
Druhá duna mi dala chuť dát druhou šanci prvnímu dílu. 10/10
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Po tomhle filmu si myslím, že Zdeněk Troška je naprosto famózní režisér, který ví co dělá.... Smutný, že hodně lidí šlo podpořit do kina člověka co z nich dělá idioty tímto filmem, protože všemu věří. -1/10
Rychle a zběsile 10 (2023)
Neví někdo, jestli Vin Diesel jede na benzín nebo ten Diesel? Už je to přes 10 dílů a furt neznám odpověď jellikož jsem nikoho z nich ještě neviděl tankovat.... 2/10
Kancl - Zlatý lístek (2009) (epizoda)
U žádného vtipu jsem se tak moc nezasmál jako zde u KGB. 10/10
Clarksonova farma - Série 1 (2021) (série)
Nikdy bych nečekal, že mě nadchne tak moc seriál o farmaření. 10/10
Boogie (2021)
Je smutný, když jediný dobrý moment z filmu je ten, kdy číňan řekne větu, že se musel jít vysrat do křoví, a že chce zpět svoji židli. Film má jinak nezajímavý, předvídatelný a neoriginální děj s otřesnými herci, špatně napsané postavy a hudbu, kterou si někdo vyhrabal z prdele. Neskutečný hnus 1/10.
Bod obnovy (2023)
Neplatil jsem 170Kč za speciální kelímek bez piti, takže ja jsem spoko 8/10
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizoda)
Ty kraaaso to je tak 200 IQ díl, že jsem vůbec nepochopil, proč furt žije ten mental co stříká oheň z rukou jako nerfka plná vody. Další otřesný díl, kde jsou hloupé dialogy mezi yennefer a geraltem. Trpaslíci na sílu, kteří nemaji na dej zasadni vliv a jsou tam jen pro okrasu, vizual pořád horší průměr a děj o ničem s retardovanyma elfama, příšernou logikou a nefungujicimi zvraty. Aspoň ta akce, kamera a Henry Cavill nějak ještě si drží tu kvalitu, když nic jiného. 4/10
Ted Lasso - Hlava (2021) (epizoda)
Musím říct, že dynamika Nathana je zde skvělá a i když je podle mě jeho proměna zde vysvětlena poměrně hloupě, tak ve finále funguje skvěle. Ostatní zde už tak dobře nefunguje. Kromě tedy Tedova monologu o tom, jaký jsou psychologové kreténi. Celý díl by nepůsobil tak zbytečně, kdyby neřešil vztah Royie a Keeley, který je zde podle mě až moc tlačený na sílu a seriál mu celkově po čas této celé série věnuje až moc prostoru než je potřeba. Je to škoda ale pořád dobré. 6/10
Kancl - Mimino (2008) (epizoda)
Nebudeme si nic nalhávat... Dwight svým testem kočárku zachránil celý díl. 9/10