Recenze (417)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Hodně muziky za málo peněz
Krvavá neděle (2002)
Mrazivé dokudrama o tom, jak se z mírového pochodu stal krvavý pochod.
Ten Největší (2007)
Překvapivě dobrej Rob Schneider film
Útěk ze Sibiře (2010)
Proč jsem vlastně nikdy neměl rád Colina Farrella? Dyť je dobrej!
Probudím se včera (2012)
Špatná kamera, naivní scénář, nelogičnosti, otravný product placement a přesto to díky Mádlovi a spol. slušně funguje.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
V kategorii český vymývací seriál určitě nadprůměr.
Sunshine (2007)
První polovina na jedničku. Pak to začíná být trochu divné, nejdřív tím správným způsobem, pak tím špatným a konec je tragický.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Mám z toho depku. Jinak asi nejlepší díl.
Malý krámek hrůz (1986)
Nebýt několika muzikálových čísel (některé byly ale super), byl by to ideální film na sobotní pánskou jízdu s filmy, starými videohrami a rumem.
Amazing Spider-Man (2012)
ČSFD projekce: Je neslušné, když po dvou vteřinách závěrečných titulků je půlka sálu s elitou čsfd na odchodu, když ale po projetí jmen hlavních rolí naskočila závěrečná scéna a dav se zastavil přímo před plátnem, to už bylo trochu moc