Recenze (417)
V (1984) (seriál)
Pamatuju si že sem měl zakázaný se na to dívat, ale je to už hodně dávno
Kdo je ta holka (1987)
Vážně sem dal čtyři hvězdičky?
Faktótum (2005)
Štamgastovi nesahá ani po kotníky, ale ušlo to
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Co dodat? Vsadim se že sledovanost to zas tak malou nemá :-)
Miluj bližního svého (1999)
Skvělá hudba, napínavá atmosféra a skvělý konec
Benjamins (2002)
absolutní megabullshit pro fanoušky filmů typu Rychle a zběsile
Dobrodružství Žraločáka a Lávovky (2005)
Spy Kids říznutý Nekonečnym příběhem
Trosečník (1986)
Oliver Reed je skvělý a Amanda Donohoe je ... ehm ... nahá. Navíc based on the true story
Vzhůru nohama (2001)
To že někomu přijde Monica Potter okouzlující nebo sympatická vůbec nechápu... Jinak je to film pro ženské, které se u něj při vaření nědělního oběda skvěle pobaví
Zbožňuju prachy! (2006)
Velkým pozitivem filmu je že trvá jenom 88 minut