Poslední recenze (11)
Slapface (2021)
naprostá číčovina... takové to psychologické umělecké cosi, co se hraje na jakousi exkurzi do nitra študákovy hlavy... na tohle mileráda zapomenu, že jsem kdy viděla.
Rjad 19 (2021)
Nudné bez náboje, utahané. Stokrát ohrané téma. Nic nového. Koukat se na to dá, ale že by mě to nějak zaujalo se říct teda nedá.
Shook (2021)
podprůměrný horor o influencerce. Všichni krajně nesympatičtí, děj nic moc, odpad jako vyšitý :)