Recenze (987)
Becky je zpět (2023)
Jednička mi přišla lepší.
Becky (2020)
Dobrá psycho holka.:) Se podívám i na pokračování.
Black Books (2000) (seriál)
Po dvou dílech to vypadá, že tohle není seriál pro mě.
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Přišlo mi, že je tam až příliš nelogičností.
Cena hříchu (2023)
Divný film (v negativním smyslu). A myslím, že Travoltu dabuje nějaký nový člověk.
LaRoy, Texas (2023)
Tady se někdo příliš díval na Fargo.
Nečekaný útok (2021)
Překombinované.
Vraždy podle Goyi (2019)
Zvláštní konec.
Noční směna (2014)
Strašidelné, byť jde o průměrný film.
Vánoční Kameňák (2015)
Nejhorší díl (a to i v porovnání se seriálovými).