Recenze (871)
Kouzelný měšec (1996)
mám rada túto rozprávku. je taká milá a zábavná a dobre obsadená. hlavne saša rašilov ako kominár bol rozkošný
Blbý a blbější (1994)
napriek tomu, že mám rada jima aj Jeffa väčšinu času mi ten film prišiel zúfalo nevtipný. nie že by mi hrubozrnný humor vyslovene vadil, ale nie je to práve moja šálka kakaa
Dámy nebo nedá mi? (2002)
videla som už aj lepšie komédie. ale pár krát som sa aj zasmiala. dalo sa na to pozerať hlavne vďaka skvelým hercom
Smallville (2001) (seriál)
čím ďalej tým viac sa v tom zaplietajú. a pritom začali tak dobre
Dvanáct do tuctu (2003)
malo to potenciál, ktorý zostal neuveriteľne nevyužitý. myslela som si, že tam deti zohrajú väčšiu (komediálnu) úlohu.
Brotherly Love (1995) (seriál)
všetci bratia Lawrencovi, aby sa bolo na čo pozerať a pár milých postavičiek, aby sa bolo na čom aj smiať. ja som sa zabávala
Romantická komedie 101 (2002) (TV film)
nevidela som to celé, ale nápad to malo skvelý. aj obsadenie. ja má rada, keď si robia srandu sami zo seba
Beze stopy (2002) (seriál)
zo začiatku ma to dosť bavilo, ale v istom momente to akoby stratilo švih a už som sa viac nechytila
Co je šeptem... (2005)
tak nejak som o tom filme mala úplne inú predstavu. a to nikdy nie je dobré. nie že by som sa nezabávala - hlavne na Shirley McLane. a Kevin bol to tej úlohy ideálny. ale tak nejak to bolo o niečom úplne inom, ako tvrdili a celkové vyznenie filmu ma nenadchlo tak, ako trailer. je otázne, či by sa mi to páčilo viac, ak by som o tom filme dopredu nič nevedela, ale trochu o tom pochybujem.
Můj bratranec Vinny (1992)
Joe Pesci. Marisa Tomei. a viac hovoriť netreba.