Recenze (871)
Hledá se táta (2005) (seriál)
má to dobré obsadenie a zľahka melodramatickú zápletku. hlavnými hviezdami sú jednoznačne Mauricio a Alejandro Flores v roli Frijolita. no a Litzyn spev. občas mám síce chuť hlavnú hrdinku niečím udrieť po hlave, ale na druhej strane sa človek často aj zasmeje. hlavným hrdinom to spolu pristane a iskrí to medzi nimi neustále - či už je to vášňou, alebo hnevom. a kto nezatúži si toho chlapca z fleku adoptovať už po 2 munútach, tak snáď ani nemá srdce :)
Bratři a sestry (2006) (seriál)
napriek skvelým hereckým výkonom tomu jednoducho neviem prísť na chuť. nie je tam jediná postava, ktroá by mi bola sympatická
Opravdová láska (2003) (seriál)
Fernandovi a Adele historické prostredie sluší a slušia si aj navzájom. bola to zaujímavá zápletka a sympatický hlavný hrdina. plus to malo neuveriteľný úvodný song
Plameny vášně (2003) (seriál)
jedna z najlepších vecí, čo som videla - vizuálne aj herecky. rozbeh to malo pomalý a koniec až moc naťahovali, aleinak to bola celkom jazda - sranda, romantika, trochu nadprirodzena, dráma. telemundo keď chce, tak umí
Rebeca (2003) (seriál)
toto bol dosť zlé. ako tak to zachraňovali Ricardo Alamo a Gaby Espino
Pravěk útočí (2007) (seriál)
mám strašne raqda tento seriál. ten nápad a hlavne jeho postavičky. je to napínavé a aj zábavné a ešte k tomu zľahka britské. ako som povedala - me likes a lot
Rodinná válka (2005) (seriál)
toto bolo tak úžasne strelené. len je škoda, že toho nebolo viac. Kenny rulez :)
Moje druhá láska (1994)
ja mám tento diel radšej, aj keď nie je tak dobrý ako ten prvý. len je mi sympatickejší
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
nebolo to tak dobré, ako predchádzajúce 2 diely, ale ja som sa zabavila
Divoké kočky (2000)
dobrá hudba. Adam Garcia. pekné dievčatá. trocha romantiky. a John Goodman. to nie je najhoršie resumé