Poslední recenze (16)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Strašné niečo....ešte nikdy som ničomu z Marvel Universe nedala také nízke hodnotenie, ale to je za tie 2 hodiny života, ktoré mi nikto nevráti. Márne hľadám niečo pozitívne, ale nič ma vlastne nenapadá. Trápne a prázdne dialógy, digitálny, prepestrý a ublikaný bordel, permanentné ochrnutie tváre jednej z mojich naj herečiek, tak mi prišlo, že to Michelle odohrala s jedným kŕčovitým výrazom v tvári, no a záporáka - prieči sa mi napísať hral, ale nemám pre to adekvátny výraz - pravdepodobne najtopornejší chlap, akého som za dlhú dobu videla, plus ako hlavná, záporná a najmä všemocná postava totálne smiešny a nefungujúci . Paul Rudd bol buď znudený, alebo mu to celé bolo prosto jedno, Evangeline a Douglas si len dali krížik za účasť. No a príbeh sa pre zmenu nezúčastnil vôbec. By ma zaujímalo, či to dávalo štábu zmysel, že čo vlastne robia...
Království zombie - Série 2 (2020) (série)
Anciáša tam, dva večery a druhá sezóna za mnou, zas mi zostáva len povzdych - kedy bude tretia?? Ach jaj.. Táto druhá sa mi páčila snáď ešte viac ako predošlá. Všetko šlape ako má:)
Terminátor: Temný osud (2019)
Dôstojné priame pokračovanie Terminátora a T2, v podstate zavŕšenie kovovej trilógie a to vo veľkom štýle. Ignoruje zvyšné zbytočné T-movies a ja tiež. Trojka ma nejak nebrala, i keď zas až taká hrôza to nebola, zato štvorka už áno. No a ten predchádzajúci film... Ma doslova odrovnal. Niečo tak tupé som už dlhšiu dobu v kine nevidela.. Pán Jai C. by mal prestať hrať. Navždy. Slabín tam bolo ďaleko viac, od debilného scenára po logické lapsusy až po,, skvelé " herecké výkony. Spamätávala som sa nejakú chvíľu. Čo už. S malou dušičkou posmelenou pozitívnymi ohlasmi som sa vydala na hádam poslednú časť tejto ságy. A za mňa spokojnosť. Akcia od začiatku do konca, nostalgických pomrkávaní na fanúšika aj zo tri vrecká, hlášok sa tiež pár našlo. Solídne štyri svietidlá.