Poslední recenze (8)
Pravá blondýnka (2001)
Šlo to, občas jsem se i zasmál. Reese docela v pohodě :-)
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
Jean Reno už není - narozdíl od jedničky - středem pozornosti a hned je film koukatelnější. Závěr s amfetaminem mi připomněl "anabolické steroidy" pepka námořníka :-) Oproti jedničce méně drsné, ale ustřelené prsty válející se po podlaze supermarketu mají také něco do sebe :-)
Kráčející skála (2004)
Akční pohádka o tom, jak drsný chlapík z armády se vrátil, město plné drog, sexu a podplacených poldů na správnou cestu obrátil. Ale musí se nechat ,že Rock má vcelku hezkou postavu :-)