Recenze (597)
Spiderhead (2022)
Zajímavé scifi drama, ale vyvrcholení bylo přímo hloupé a zcela shodilo kvalitu tohoto díla. Škoda.
Banda - Už musíme jít (2020) (epizoda)
,,No a co? Umíraj hlady a jeden z nich má mobil."
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Nejen největší organizátorský fail všech dob, ale také největší pařba k ukončení devadesátek. Chtěl bych to taky zažít! K této dokumentární sérii mohu jen říct, že ikdyž je trochu natahovaná, stále je dost věcí, o kterých se nemluvilo.
Sandman (2022) (seriál)
Je mi jedno, že každý třetí je tu černý. Je mi jedno že každý čtvrtý má jiné pohlaví než v komiksu a je mi i jedno, že každý druhý je LGBT. Co mi ale jedno není, je odklona od předlohy v tónu celého příběhu. Komiksy mají tajemný hororový nádech. U tohodle jsem měl občas pocit, že sleduju Disney seriál. Štve mě, jak mdle a nezajímavě je to celé zpracované. První tři díly jsem ještě tak nějak přežil, další tři se to zlepšilo, ale epizody 7-10 jsou peklo. Warneři vůbec neměli dávat tuhle látku Netflixu!
Bullet Train (2022)
Tak tohle byla nejúmornější cesta vlakem od mého výletu do Brna. Člověk by od režiséra takového kalibru čekal víc než jen napodobeninu filmů Guye Ritchieho a Tarantina (a vy víte že Guyovo filmy nesnáším). Místo svižné akční jízdy jsem dostal zdlouhavou černou konverzační komedii s trochou rutinní akce. Některé scény jsou zábavné, ale jako celek to nefunguje. Kdyby se stopáž rapidně zkrátila, a tím myslím tak o 30 minut, mohla to být užasná jednohubka. Paradoxně jsou nejlepší flashback scény. Zklamání, ale ne tak velké jako nedávný Gray Man.
Men (2022)
Garland se utrhl ze řetězu a natočil si pro sebe, nikoliv pro diváky, podivné psychologické drama s prvky hororu. Scéna v tunelu byla úžasná a navnadila mne, ale pak nastoupila nuda a během konce jsem si tak 5x říkal, na co se to kurva dívám. Fakt bych chtěl vědět, co tím chtěl říct, ale je to tak nezajímavě natočené a unavující, že nemám zájem nad tím přemýšlet.
Dům voskových figurín (2005)
Dokud byl film atmosférickým hororem, byl jsem nadšen. Říkal jsem si, proč je zdejší hodnocení tak nízké a dokonce jsem uvažoval o čtyřech hvězdách. Pak se ovšem překlenul do bídného teen slasheru. Konec byl přímo komický - !SPOILER! (už na začátku jsem si říkal, že by byla p*del, kdyby jim ten barák z vosku roztál) !KONEC SPOILERU!
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Jen dalších zbytečně zahozených 5 hodin života.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Jak jsme se všichni těšili na Taikova Thora, tak tohle byl až moc Taika film. Humor zatáhnutý až do takového absurdna, že to vlastně nebylo ani vtipný. Dobře, párkrát jsem se zasmál, ale jenom tak 5ti procentům všech vtipů. Akční scény celkem slabé a ikdyž se film snaží o nějakou tu dramatickou linku, skřípe to. I tak odcházím spíše spokojen. Proč? 1)Bale je bůh herců a svým výkonem odpravil všechny záporáky MCU. 2)Po celým filmu hrajou Guns N Roses, dokonce i DIO a Slash (doufám že to byl on) si v soundtracku střihne solíčko, takže moje metalhead duše zaplesala. 3)Našel jsem se v Thorovi a jeho depresivním hledání štěstí. 4)Marvel a to je hlavní, dává konečně čím dál větší prostor režisérům uskutečnit svou vizi a jsem za to rád. PS: Jak se ukázalo, český překlad je opět mimo.
Jeepers Creepers (2001)
Velice příjemné překvapení. Po dlouhé době horor s opravdu hutnou atmoškou. Jen trochu přídat na tempu a obrat na otravném kecání sourozenců.