Recenze (14)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Nejlepší na celém filmu byly elasťáky Gemmy Arterton... bez ní odpad :D
Muž z oceli (2013)
Určitě nejlepší Superman film jaký jsem doposud viděl ALE! rozhodně z toho šlo vytřískat více! V průběhu film je spousta filmových klišé ale tomu se hold při takovém obr projektu, kterých je v současné době nespočet, prostě nevyhneme. Oceňuji snahu ukázat původ Kal-ela a také vložení jakéhosi poselství které je zaměřené na neustálý rozvoj lidské rasy který velmi často zapomíná na okolí které by se prostě přehlížet nemělo. Z hereckých výkonu musím vyzvednout hlavně Michaela Shannona ten má prostě na záporáky talent. Jinak díky moredním technologiím velice líbivé a nezbývá mi nic víc nežli doporučit :) 80%
Muž na hraně (2012)
Nic nového, nic moc zajímavého, predvídatelné občas i nesmyslné :( Zklamání....
Černá hodina (2011)
Doufal jsem v něco víc.... jinak samozřejmě plusové body za změnu prostředí -Moskva- fakt superní.
Věc: Počátek (2011)
Moje krevni skupina :p bylo tak pár chybek ale jinak 4/5
Strom života (2011)
Velice zmatené... za efekty a vznik-zánik žívota 3*
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Myslel jsem že se na konci pobliju ničím to nemohli zkazit víc :D sorry ale to je fakt hnus.
Plamen a Citron (2008)
Strhující podívaná na pozadí druhé světové války.
Drive (2011)
Skvělé propojení dlouhých tichých záběru s dechberoucí hudbou, která perfektně doplňuje dojem z dobře natočeného filmu, který se nedá srovnávat s žádným akčňákem, vydal se vlastní cestou což se mu vyplácí. Smekám 90%
Griffinovi (1999) (seriál)
U tohoto seriálu opravdu platí, kdo si počká, ten se dočká! Sledováni od prvního dílu v angličtině přidává na humornosti a pomalu vás připravuje na sérii skvěle navazujících gegů. Nikdy bych nevěřil že to řeknu ale Family guy u mě předčil i vždy první Simpsonovi ! HOUSE....RoadHOUSE, Bullfrog !!!! Pro mě jasných 5 !