Recenze (69)
ReGOREgitated Sacrifice (2008)
Neverím, že Valentine je chorý menej ako tento film.
Hungry Bitches (2007)
Hoci som videl len 1-minútový trailer, nedá mi neohodnotiť tento humus.
Escape from Cannibal Farm (2017)
Kto by čakal, že z dlho očakávaného hororu sa stane nízkorozpočtová vykradacia sračka? Pre mňa aspoň upozornenie, že by som nemal všetko odčítavať z trailerov. odpad!
Noční incident (2011)
Film hodnotím kladne hlavne diky tomu, že film sa ani trochu nebojí. Usadiť ako hlavných hrdinov kuchárov v blázinci, v ktorom sa vzburili psychopatickí vrahovia, násilnici a čo ja viem čo ešte rozhodne nie je zlý nápad. A aj napriek tomu, že vraždy sú mimk záber a kamera sa sem trasie, bavil som sa. A to rovno 4-krár!
Kingdom Come (2014)
Okej, na rovinu. Film je sračka. Scenár je otrepaný klasických klišé, herci toho ukážu viac v pornu a divák sa neraz chytá za hlavu kvôli chovaniu postav. Keď si to tak uvedomujem, nie je to zas až tak zlé - atmosféra je viac než slušná, vystrašil som sa a celkovo to nie je až také hrozné.
Bang, bang, seš mrtvej! (2002) (TV film)
Viac než dobré herecké obsadenie, mierne depresivný tragický scenár, dobrý námet aj kamera. Nie je to môj obľúbený film, ale určite by aom ho mohol doporučiť každému (hlavne ľudom pod 19)
Náš vůdce (2008)
Minimálne film s géniálnou zápletkou, skvelým obsadením, takmer bezchybným scenárom a jedným z najprepracovanejších koncov, ktoré som kedy videl. Tiež je to jeden z tých filmov, ktoré neurazia ani po päťašesdesiatom zopakovaní.
Austin a Ally (2011) (seriál)
Klasická disney show pre malé fanúšičky. Za to je asi jediná, na ktorú som si čas od času, sám od seba pustil aj ja.
Jessie (2011) (seriál)
Nikdy som nebol fanúšikom týchto Disney show, musím však povedať že Jessie je jedma z tých lepších.
Arthur a Minimojové (2006)
Tak toto bola hrozná blbosť plná efektového a digitálneho bordelu. Bavilo ma to však a nikdy by som nemohol nadávať na film určený deťom.