Recenze (9)
Home Sweet Home (2020)
Moc hezky film o premene egoistickeho cloveka na milou osobu, ktera uverila nahodou v Bozi slovo. Neverici clovek mozna v to neveri, ale Buh drzi nad nami vsemi ochrannou ruku, at uz jsme verici nebo ne. O tom se presvedcila i hlavni hrdinka filmu. Pomoci sve lsti na jine se nechala sama “nachytat”. Nastesti si brzy uvedomila, ze jeji dosavadni zivot se ji nelibil a ze to, co v poslednich dnech zazila a udelala, ze ji naplnuje. Ovsem fesak je jako bonus k tomu...nim to vse zacalo
Špión, který mi dal kopačky (2018)
Skvělý film plny akce a humoru. Urcitě stojí za shlednutí. Tak hura do kina, ať Vám film neutece
Marrying Mr. Darcy (2018) (TV film)
Je to nádherný a místy emotivní film o lásce, ztrátě a pomoci bližnímu.
Greenleaf (2016) (seriál)
Zajímavý seriál o jedné křesťanské rodině, která vede místní kostel. Člověk na první pohled si myslí, že seriál je o dokonalých lidech, křesťanech, kteří se v každé situaci zachovají správně. Ale jak seriál ukazuje, tito dokonalí Boží lidé nejsou neomylní, mají své problémy a jsou stejně nedokonalí jako všichni ostatní. Musím říci, že mě seriál hodně překvapil. To co se v rodině Greenleaf odehrává, by člověk u biskupovy rodiny nečekal. Násilí, pokusy o znásilnění, vražda, žhářství, homosexualita a mnoho dalšího. Na druhou stranu seriál hezky poukazuje na přístup k Bohu. Lásku, kterou běžný smrtelník, křesťan, by měl pociťovat vůči tomu co bdí nad námi. Gospel, Boží slovo, kázaní doprovází celým seriálem, který je příjemným relaxem po těžkém dnu v práci.
Bílá vdova (2000)
Báječná komedie o tom, jak jde nelegálně vydělávat peníze i když je člověk v důchodu. Film o nebojácné ženě, která si na zahrádce pěstuje marijánku, postaví se lidem v podsvětí a zhulí policii.
Holky z kalendáře (2003)
Jak jsem prvně viděla tento film, tak mě úplně nadchnul. Je o životě několika postarších dam, které pro pomoc bližnímu dokážou přijít se zajímavým nápadem. Konečný výsledek kalendáře je báječný. Každá dívka z kalendáře, vlastně žena, vypada báječně a co hlavní, nic není vidět i když se jedná o nahé fotky. Takové komedie já můžu.
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Skvělý sérial mého mládi
Nezlomný (2014)
Velmi dobře natočený film. Sice nejsem velkým fanouškem filmů s vojenskou tématikou, ale tenhle mě oslovil a určitě stojí za shlédnutí. Překvapuje mě, jak dobře je zachycena síla lidského ducha. Hlavní hrdina i přes hrůznosti co se mu děly, zůstal silný a nevzdával se. Good job Angelina 🙂
Break Free (2014) (hudební videoklip)
Jedno z nejlepších hudebních videí co jsem kdy viděla. Skvělá myšlenka i zpracování. Na Ruby Rose jsem narazila jenom náhodou, nebýt její postavy v seriálu Orange is the new black a musím říci, že její videoklip je naprostá bomba!