Recenze (268)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Podľa mňa druhý najlepší vojenský film po Saving private Ryan. Mel Gibson,klobúk dole.
Ona (2013)
Mne sa to páčilo.Také zrkadlo veľmi blízkej budúcnosti,ak nie súčastnosti.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Napínavosť,akcia,surovosť a žhavý sex....Môj druhý najobľúbenejší seriál.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Tento seriál je skvelá oddychovka.20 min. epizody.Avšak len do šiestej série.Potom to už ide rapídne dole vodou.
Dexter (2006) (seriál)
Môj najobľúbenejší seriál!Naozaj môj šálok kávy.Akčné,napínavé a skvelo ukončený seriál.
Kameňák 4 (2013)
Kameňák max. po tretí diel.Ďaľšie diely odpad!
Logan: Wolverine (2017)
Najlepší X-men diel.Není čo vyčítať.Skvelé ukončenie.TOP!
Dunkerk (2017)
Najnudnejší vojenský film všetkých dôb.Skoro som zaspal.Nič proti Nolanovi ale toto bola fakt nuda.1 hviezda za Toma Hardyho.