Recenze (116)
Matrix Resurrections (2021)
Tak tohle bylo zfušované nehorázně. Já už si vážně začínám myslet, že ty nové filmy jsou "all flash, mo substance". Trapné scény, hlavně Keanu je fakt trapnej. Vždycky, když měl velké emotivní setkání s Trinity, tak neřekl ani slovo ... Ten začátek v Matrixu naprosto WTF. Jessica Henwick byla fajn, i to bylo parádně technicky zvládnuté. Ale napsané to bylo na facku ...
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Skvěle ocastované podle počítačové hry a i na produkci dost utratili ($35 ml.). Bohužel to naprosto kurví otřesný scénař, strojová režie no a ten Van Dam, ten to úplně pohřbil. Ale na tu dobu a nadabované to bylo fajn.
Oppenheimer (2023)
Hollywood....
Sword Art Online (2012) (seriál)
První polovina 1. sérky byla fajn a vůbec nechápu, proč to museli utnout. Jakože ta druhá půlka je úplně mimo. Ona to byla pohádka celou dobu, ale v té druhé polovině to sklouzlo do pohádky ještě víc. Což by až tak nevadilo, kdyby tvůrci do té pohádky nepřimíchali úplně nadbytečné zbytečné a hloupé drama a k tomu ještě úchylárny. No a po pár dílech 2. sérky jsem to raději vzdal.
Top Gun: Maverick (2022)
Jsem si zrovna uvědomil, že existuje něco jako "nalíčený film". Tohle byl fakt extrém.
Fate/Zero (2011) (seriál)
Skvěle rozjeté, ale čím blíž konci, tím je to slabší.
Avatar: The Way of Water (2022)
Za to technické zpracování, ikdyž u více jak 3-hodinového filmu si Cameron mohl odpustit ty zrecyklované scény. Jak ty koncepční, tak ty naprosto identické. Taky dramatické triky byly dost okaté. Některé elementy byl dost cringe - Spider Vader... Celkem se mi líbila znovuzrozená postava Sigourney Weaver. Ale stejnak mi vadí, že je to podle té samé šablony jako originální film.
Vyproštění (2020)
Díval jsem se na to kvůli "1-st person combat action" a to celkem ušlo... I visuálně... Ale jinak to byla hrozná slátanina...
8 Out of 10 Cats (2005) (pořad)
sean + jon + jimmy
A.P. Bio (2018) (seriál)
Not even Golden God himself can save this shit...