Recenze (600)
Temný případ - If You Have Ghosts (2019) (epizoda)
No konečně! Skvělá epizoda! Přestřelka na začátku, nespočet zvratů a hutná atmosféra, a dojemné shledání na konci. Takhle si to představuju! Do absolutní dokonalosti moc nezbývalo. 100%.
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Čtyřka je už tak trochu zbytečná. Je to sice animačně dokonalé, má to vtipný a krásný příběh a jde o povedený závěr téhle čtvrt století dlouhé tetralogie, ale přišla až po geniálním třetím díle, který nešlo překonat, a který prostě měl být poslední. Alespoň známe odpověď na to, kam se poděla Pastýřka, a skvěle to ukončuje Woodyho linku. Rozhodně se tedy nejedná o nejlepší díl, ale i tak povedený animák. 80%.
Temný případ - The Hour and the Day (2019) (epizoda)
Lepší než předchozí epizoda, avšak pouze těsný nadprůměr. 70%.
Temný případ - The Big Never (2019) (epizoda)
Repetetivní děj, který se příliš neposouvá dopředu a velmi málo scénáristických zvratů. Hrozně průměrná epizoda. 50%.
Volejte Saulovi - Série 2 (2016) (série)
Druhá série si vede o kus líp, než první. K dokonalosti Breaking Bad to má sice míle daleko, ale i tak je to velmi nadprůměrný, dobře napsaný, excelentně zahraný a zajímavě natočený počin. Příběh byl oproti předchozí řadě mnohem zajímavější a přijatelnější, a celkově to bavilo tak nějak víc. Na plný počet to sice stále nedosahuje, ale už je to velmi těsná hrana. 80%.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Nejsilnější animovaný příběh, který jsem v dětství miloval, ale čím starší jsem, tím víc jej umím ocenit. Dospívání není jednoduché, a třetí Toy Story to dává plně najevo. Mistrovské dílo.1000%.
Lví král (1994)
100%.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Dvojce chybí něco, co na jedničce fungovalo nejvíc-emoce. Je to sice zábavné a odkazů je zde nespočet, ale bez silnějšího příběhu to nedosáhne takové geniality jako první snímek. I tak velmi vysoce nadprůměrný animák. 75%.
LEGO® příběh (2014)
75%.
Zataženo, občas trakaře (2009)
75%.