Recenze (20)
Do Not Disturb (2008) (seriál)
pre-air bol doost slaby
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
taky obcas pozeratelny priemer ,,,, chce to viac akcie :)
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
VELKE ZLEPSENIE PO HROZNEJ DVOJKE :)
Unhitched (2008) (seriál)
Taky trapny sitcom som uz dlho nevidel :D
V objetí upíra (1995)
Ale len za Alyssu :D
Panelák (2008) (seriál)
Po vyše 30-dieloch mením hodnotenie ... ako denáá soap opera je to celkom fajn :)
Cashmere Mafia (2008) (seriál)
velmi prijemny serial, sympaticke hlavne hrdinky, je to vtipne, "cerstve" a ma to potencial. Len sa obavam, ze to dostane CANCEL pre nie velmi dobre ratingy :(
Three Wise Guys (2005) (TV film)
ale hej, dobrá oddychovka ....
Instinkt zabijáka (2005) (seriál)
pripadá mi to dosť slabé :(
Řekni, kdo tě zabil (2007) (seriál)
Seriál má svoje kúzlo, ale po 7 dieloch som ho prestal sledovať, začínal ma trochu nudiť ale je úžasne natočený.