Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Kult. Tento seriál má užasnou schopnost sbližovat lidi, díky němu jsem získal mnoho nových přátel. Díki ti.
Futurama (1999)
Můj nejoblíbenější kreslený seriál. Spousta černého humoru, narážky na současnou dobu, úžasný Mr.Zoidberg a skvěle hláškující Richard Nixon.
Haló, haló! (1982)
Hvězdná brána (1997)
Black Books (2000)
No vidím to na další závislost.