Recenze (1 344)
Dobrodružství v Amazonii (2013)
Dobrodružství v Amazonii je skutečnou pastvou pro oči díky mnoha detailním, nádherným a unikátním záběrům, které jsem zatím jinde neviděl. Zaujme i koncept dokumentu, který ač beze slov, má poutavý příběh malého opičáka.
Zátopek (2021)
Zátopek je pro mě nečekaně příjemným překvapením. Skvěle obsazený i zahraný, věrně odrážející dobu a přesto snadno stravitelný. Na poměrně dlouhou stopáž děj i velmi rychle utíká. 78%
Nezastavitelný (2010)
Silně nadprůměrný televizní film s výborným Denzelem Washingtonem v jedné z hlavních rolí. K dobru filmu přičítám inspiraci skutečnou událostí, sympatické některé postavy a happy end. Naopak mě vůbec nepotěšila kamera. Zejména díky vhodně zvolené stopáži příběh celkem rychle ubíhá a přibližně v poslední třetině začíná být i velmi napínavý. 68%
Promlčeno (2022)
Promlčeno je jedním z nejzajímavějších českých filmů posledních let s fenomenálním Karlem Rodenem v hlavní roli. Koncept filmu je na daný žánr velmi netypický, ale to vlastně ničemu nevadí a za mě jen přináší do žánru čerstvý vítr. Dynamika děje tím však nikterak neutrpěla a příběh diváka poměrně rychle vtáhne a nepustí až do závěrečných titulků. Upřímně nemám pocit, že by někdy u nás bylo podobné dílo natočeno, a nejen proto Promlčeno rozhodně stojí za vidění. 77%
Arnold (2023) (seriál)
Po dlouhé době dokument, který mě opravdu zaujal! Arnold je skvěle zpracovaný a tři díly mapující tři rozdílné etapy jeho života společně tvoří úžasnou mozaiku. Na pouhé tři hodiny je dokument dostatečně detailní a nabitý informacemi z Arnoldova života. Co bych ale opravdu vyzdvihnul je Arnoldova zpověď, kde je v některých ohledech až překvapivě sebekritický a silně tím na mě zapůsobil. Říká se, že skutečná moudrost přichází až s věkem a tento dokument to jen potvrzuje.
Veřejné lži (2019)
Veřejné lži jsou filmem s až neskutečně silným příběhem, navíc podle skutečné události, takže za mě jednoznačně velké plus. Bohužel mi v hlavní roli vůbec nesedla Keira Knightley, kterou mám jinak velmi rád a moc se mi nelíbilo ani celkové zpracování příběhu a musím říct, že místy jsem se i nudil. Celkově film hodnotím vysoko zejména kvůli vážnosti zobrazovaných skutečností, výkonům herců ve vedlejších rolích, např. Ralpha Fiennese a zajímavému vykreslení investigativní práce zapojených novinářů. 75%
Svatý rok (1976)
Svatý rok je příjemnou komedií, jaké se dnes už netočí. Zároveň je též posledním snímkem Jeana Gabina a je více než důstojným rozloučením s tímto hereckým mistrem. 75%
Chalupáři (1975) (seriál)
Příjemná a celkem zábavná oddechovka s naprosto fantastickým Josefem Kemrem v jedné z hlavních rolí. Jiří Sovák v té druhé taky super ostatně jako obyčejně, ale zde musím říci, že Josef Kemr je pro mě v Chalupářích o třídu výš. 72%
Na vlásku (2010)
Velmi hezká pohádka a pro mě milé překvapení. Nejsympatičtějším charakterem pro mě je chameleon a největším překvapením "koňopes". Za zmínku jistě stojí i překrásná animace a moc hezká a opravdu pohádková hudba. 81%
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Pinocchio Guillerma del Tora mě dost zklamal, a to je tak asi to jediné, co k tomuto snímku dokážu s čistým svědomím napsat. 52%