Recenze (39)
Love Island (2015) (pořad)
Emoce naplno, paráda.
Love Island (2021) (pořad)
Každá série naprosto TOP! PS: Jen odpad sleduje to, co mu připadá jako odpad. :-)
Survivor Česko & Slovensko - Série 3 (2024) (série)
Výborná reality show! Malé hodnocení má jen kvůli tomu, že to každý jouda srovnává se zahraničím.
Opravdové zločiny (2020) (pořad)
Já to miluju. Hlavně proto, že si z toho umí udělat prdel! Nechceme depresi, přestože nás krimi zajímá. :D
Rozum a cit (1995)
Pýcha a předsudek (2005) je mnohem krásnější, lépe zpracované dílo. Jane Austinovou miluju, ale toto filmové zpracování Rozumu a citu mi nesedlo...
TY - Série 4 (2023) (série)
Tahle série se mnou dost zahýbala, hltala jsem ji od začátku dokonce. V druhé polovině postihuje Joea paranoidní schizofrenie. Nejdřív jsem byla zmatená, co to s dějem provedli, později mi to začalo dávat naprostý smysl. Když neřešíte dlouhodobě nějaký problém, začne se výrazně prohlubovat a může dojít právě k rozpolcení osobnosti. Šokující závěr ve mně opět posílil nenávist k hlavní postavě, což ve mě probouzí zvědavost, co se stane v další sérii.
TY - Smrt Jonathana Moora (2023) (epizoda)
Šokující závěr naznačující další sérii. Jak já Joea nenávidím za to, co provedl Nadie a všem těm holkám před ním. A právě proto mě to vtahuje! :) Těším se pokračování
TY - Liška a pes (2023) (epizoda)
Za mě už to nemůže být lepší. Jedná velká paranoia. nemohla jsem se odtrhnout..
Zoufalé manželky - Ale co je pod povrchem? (2004) (epizoda)
Susan perlí! Tyhle díly jsou výborné hlavně díky ní...
Zoufalé manželky - Pilot (2004) (epizoda)
Dala bych i šest hvězd, kdyby to šlo.