Recenze (174)
Super náhradník (2006)
Vše, co mám rád. Fotbal, nereálná prekérie, roztomilá fotbalistka a nedělní odpoledne...
24 hodin (2001) (seriál)
Napínavé jak cyp, romantiky taky dost. Pro milovníky špionážních a konspiračních témat povinnost. Ale v telce bych na to fakt čučet nechtěl, leckdo mi dá za pravdu. V tom případě bych tři hvězdy ubral... Některé díly jsou opravdu šukézní a snesou srovnání i s králem oboru, hrdinou s nechvalně proslulého Ludlumova románu :-) Scénář připomíná spletité Clancyovy zápletky, i když občas se v něm chybičky najdou, ba přímo CHyby, ale to není hlavní. Například třetí řadu jsem stihl dočučet během jednoho pouhého víkendu, protože mi to prostě po každém dílu nedalo a musel jsem přejíti na další ! Hlavním kladem seriálu je to, že se s ničím nesere a porušuje všechna základní americkohrdinská schémata, i když v určitých ohledech má samozřejmě do reality kurevsky daleko, ovšem pak by se napětí vytratilo...
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Jak jsem pochopil z většiny komentářů, film není pro většinu dostatečně cool a kulervoucí, nejspíše díky nedostatečnému rozpočtu. Já se Vám směji. Je to tu samý filosof a z těch keců je mi blbě :P
Maximální limit (2005)
,,Do tohohle byznysu bych fakt, kurva, spadnout nechtěl!" Jednou jsem vyhrál slušný balík na ruletě, ale toť vše. Hořkost porážky jsem neochutnal. Budíž tomu dobře tak
Dvojčata (1988)
danny de Vito jako vedlejší produkt vládního projektu :D Chudák, moc vlastností těch pěti otců mu nezbylo, jak já bych žárlil .
Osobní strážce (1992)
Takový mix žánru. Nechápal jsem, jak se může romantika srát do akčního thrilleru a ty písničky k tomu, no to byla hrůza. S přibývajícím věkem se mi to začalo líbit a byla to moje oblíbenější gaučovka než Vinnetou, kdy jsem chtěl skákat do střel a dnes jsem pochopil, že je to především film pro ženy, chtíc být v bezpečí se svým nabíječem.
Jsem agent (2002)
Sůpr čůpr komedie s fajn herci, odlehčenou zápletkou, s lehkými náznakovými odkazy na známá špionská témata a filmy. Nedělní hit.
Černá kniha (2006)
Pěkné, místy absurdní, přeci jen lehce předvídatelné, tudíž ne šokující!
Spalovač mrtvol (1968)
Po trojím sečtení knihy jsem měl tu čest až nyní shlédnout film. Hrušínského šílenost by zdaleka nebyla navozena tak dokonale, nebýt dokonalému střihu. Téměř tomu nejlepšímu, jaký jsem kdy viděl.
Operace Simoom (1999)
Aaach ty konce. Není nic horšího, než věrohodný film s explozivním finále ala holywood. Fakta mi před shlédnutím filmu jaksi unikala. Přeci jen nadějný film, který si zaslouží šanci :)