Poslední recenze (56)
Zvrácená (2021)
Horor je to slabší ale ako mysteriózny film sa mi to páčilo. Cricket Brown bola neodolatelná.
Marvels (2023)
Ten film je akoby som ho točil ja po litre vodky s tým že mi pomáhal profesionálny režisér čo je na heroíne. Ten spev a tie mačky to fakt dorazili. Vážne Disney???
Avatar: The Way of Water (2022)
Jedna hviezdička kvôli vizuálnej stránke. Príbeh je nudný a opakujúci sa na to že to má 3 hodiny. Zase je to o zlých ľuďoch a chudákoch domorodcoch. Ak to bude to isté aj v ďalších dieloch tak to hodnotenie bude horšie a horšie.