Poslední recenze (63)
Oppenheimer (2023)
Musím sa priznať, že na mňa to nejako nezaučinkovalo :) bol som nato v kine, a som rád, že už to mám za sebou! Už mi bolo dlho, žrali ma mrle, aj ručičky na hodinkach prestali svietiť :)) 3 hodiny dialogových smrštíí bolo na mňa viac než dosť :)) pár krát som sa pristihol, že miestami strácam pozornosť. Mohlo to býť o hodinu kratšie. Film sa zbytočne pozerá na problematiku z viacerých pohladov a ani z jedného poriadne. Najdu sa aj nejaké pozitíva ako napriklad 15 minút venovaných testovaciemu výbuchu atómovej bomby :)
Papežův vymítač (2023)
Mňa tento film naozaj bavil :) Viem, je to také holywúúúdske, trošku prehnané aj trocha tuctové, ale dej mal graaady a film ma držal celý čas v napätí :) Super zvuk dolby atmos v kine. Za mňa napínavý hororový thriler, kde zahral vynikajúco Russel :) Ta rola mu sedela a aspoň troška nechal zaspomínať na svoje slávnejšie časy. Za mňa 4 hviezdičky
Byť zdravý je výhra (2021) (pořad)
Jednu hviezdičku za Verku :)