Recenze (21)
Řbitov zviřátek (2019)
Pet Sematary bez RAMONES? C'mon !
Suburra (2015)
Najlepsi film za poslednu dobu.
Afrika (2013) (seriál)
Úžasné! BBC je TOP a potvrdzuje to opäť. Nedá sa mi nesúhlasiť, že v HD sú to hotové orgie pre očí.
Diktátor (2012)
Odporucam :)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Po 11 castiach sa tesim na dalsie...niekedy je to ale ozaj pritiahnute za vlasy a pomaly stracam prehlad medzi realitou a fikciou a obavam sa, ci budu autori schopni vymysliet do dalsej serie nieco co zaujme. Zatial 4/5
Vřískot 4 (2011)
zaujimave rozuzlenie na koniec, ale po zvysok filmu som robil vsetko ine okrem pozerania na obrazovku, pretze ma SCREAM 4 neuveritelne nudil...film ma sklamal a viac ako ** si urcite nezasluzi :)
Na doraz (2010)
necakal som nic extra a tak ma film milo prekvapil. Casto boli ale niektore scenky predvidatelne ale zasmial som sa a to bolo hlavne!
V Bruggách (2008)
skvelee, nadherne Brugy, a super Farrell
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Paul ma pobavil...vyborne na odreagovanie, ktore som od vsetkych tych dram uz potreboval. 4/5
Neznámý (2011)
Zaujimave dielo...zo zaciatku ma to naozaj bavilo a pripominalo mi to trochu Shutter Island, i ked tam samozrejme chybala ta "islandska" atmosfera. Koniec - zvrat ma trochu sklamal a myslim si, ze sa pribeh takto vobec nemusle vyuzlovat a posledna polhodinka bola zbytocna. Preto davam 4/5