Poslední recenze (39)
Oldboy (2013)
Takto POSRAT original.... vsetko caro povodnej verzie zmizlo. Nemastne, neslane... asi som prilis narocny v porovnani s originalom, ale naozaj som cakal nieco lepsie. Mozno mi znalost pribehu ukradla prijemny zazitok. Naozaj som sa velmi tesil na remake... bohuzial nenadchol.
Spící agent (2015)
Trailer ma celkom uputal, na film som sa tesil... a tym to aj skoncilo. Strasne nevyvazeny mis-mas niecoho co sa by sa dalo pozerat, ale druhu polovicu filmu som to so sebazaprenim dopozeral len z ucty k tvorcom...
Dredd (2012)
Cakal som nieco minimalne na urovni posledneho filmu o Dreddovi (1995)... vela sa tam toho pokazit nedalo. Ale TOTO??!!! Vacsina hercov ukrutne prehrava svoje role - tie ksichty co hadzu fakt stoja za to! Hlavna zaporacka skor vyzera ako retard nez nebezpecny zlocinec, Dredd krivy hubu o 106, ale vyzera to ze ho to niekedy boli, Andersonova zije vo svojom svete a posobi na mna skor ako cyborg nez clovek... Cely dej sa odohrava vo veeelkom sedom panelaku, takze zaujimavost interierov je minimalna, kostymy ako z cirkusu... zapletka a vykony hercov - o ho*ne. Jedna hviezdicka je za dlzku filmu a sem-tam podarenu hlasku!