Poslední recenze (6)
Kurýr 2 (2005)
Co se nevlezlo do jedničky,narvali do dvojky......aspoň souboj s polonahou pistolnicí mohl být delší.....
Goyovy přízraky (2006)
Po pravdě spíš 3 a půl.....Výborná první půlka s úžasně působivým zoufalým tahem nešťastného otce-mučit mučitele!Po posunu děje o 15 let dopředu však dochází k jakémusi "rozmazání" příběhu a zhuštění děje,klidně bych unesl delší minutáž.Navíc mi N.Portmanová po propuštění neodbytně připomínala Mládkovu Calamity Jane....Skarsgard a Bardem(toho jsem zaznamenal poprve) ale povyšují dílo v mých očích až na výše uvedené čtyři pěticípé!!!
Stigmata (1999)
Obdobné téma jako Šifra mistra Leonarda(apokryfní evangelia),méně bombastické,o to více lidské.Byrne přesvědčivý jako vždy v zobrazení tajemného smutku.....