Recenze (6)
Kurýr 2 (2005)
Co se nevlezlo do jedničky,narvali do dvojky......aspoň souboj s polonahou pistolnicí mohl být delší.....
Goyovy přízraky (2006)
Po pravdě spíš 3 a půl.....Výborná první půlka s úžasně působivým zoufalým tahem nešťastného otce-mučit mučitele!Po posunu děje o 15 let dopředu však dochází k jakémusi "rozmazání" příběhu a zhuštění děje,klidně bych unesl delší minutáž.Navíc mi N.Portmanová po propuštění neodbytně připomínala Mládkovu Calamity Jane....Skarsgard a Bardem(toho jsem zaznamenal poprve) ale povyšují dílo v mých očích až na výše uvedené čtyři pěticípé!!!
Stigmata (1999)
Obdobné téma jako Šifra mistra Leonarda(apokryfní evangelia),méně bombastické,o to více lidské.Byrne přesvědčivý jako vždy v zobrazení tajemného smutku.....
Cesta bojovníka (2007)
Více plynulosti v bojových scénách by neuškodilo...
Parfém: Příběh vraha (2006)
Alegorie zvrácenosti zahalená do bombastických scén.Kdo viděl mlčení jehňátek,nemůže dát více než tři hvězdy...
Kráska v nesnázích (2006)
Příběh trochu kýčoidní,ale jako velké plus beru to,že jsem v některých postavách poznával lidi kolem sebe(Hrušínský,Schmitzer,Vašaryová).Negativa?Luknár,Luknár,Luknár.....Nikdy předtím jsem ho neviděl a obejdu se i nadále.Kdykoliv se objevil na scéně,děj se zasekával.Zato Schmitzer byl nádherně odporný,slizký,prolhaný a vyčůraný(na závěr doslova).A scéna,kdy šahá na svoji mrtvou ženu,toť vrchol tragikomedie.