Recenze (48)
Velkej biják (2007)
Na začiatku to vyzeralo sľubne, ale potom sa to zvrhlo. A to dosť. Ako paródia to malo potenciál, ale ten asi sparodovali tiež.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Keď sa povie slovo rozprávka, spomeniem si práve na túto. Je absolútne ikonická so všetkým čo má mať.
Once Upon a Time in Wonderland (2013) (seriál)
Na Once Upon A Time originál to síce nemá, ale má to podobnú trafenú atmosféru. Pribeh je celkom chytľavý aj keď postavy trochu nedomyslené. Ale ako fanúšik OUAT som si to musel pozrieť a nebola to taká strata času. Pri konci je to zaujímavejšie ako na začiatku takže celkovo 50%
À fond (2016)
Vtipná svižná komédia. Ako oddychový film na večer určite odporúčam. Nudiť sa nebudete, iba, že by hej.
Co jsme komu udělali? (2014)
Veľmi vtipná komédia s dobrou zápletkou. Po dlhom čase som sa konečne dobre zasmial. 80%
Zmizení (2013)
Film divákovi nedovolí rozlúštiť prípad len tak jednoducho. Režisér nám podhadzuje rôzne možné teórie, ale pravdu sa dozvieme až na úplnom konci. Môžeme tu pozorovať dobrú prácu s kamerou a dobrý strih. Herecké výkony sú tiež presvedčivé. Film má navyše svoju atmosféru. Napätie tiež nechýba. Takže zaslúžených 80%
Ďábel nosí Pradu (2006)
Pre mňa jednoducho klasika, ktorá neomrzí. Nie je to precízne natočené umelecké dielo, ale je to jeden z tých good-feeling filmov, ktoré vylepšia náladu. Navyše tento film nesie aj silný odkaz a Meryl Streep je moja obľúbená herečka a taktiež aj Anne. Takže za mňa 4*
Zrodila se hvězda (2018)
Zrodila sa hvězda je film zameraný veľmi na emočnú stránku diváka. A funguje to. Máme tu aj nový herecký objav, vybornú kameru a perfektný saundtrack. Takže za mňa celkovo 80%