Recenze (4)
Konečná (2013)
Film na mě působil dojmem, že se nemůže rozhodnout kam patřit. Jesti to má být vážný akčnák nebo komedie. Kdyby to bylo jedno nebo druhé, tak bych tu * navíc přidal. Takhle tři hvězdy za odpočinkový nenáročný film, který i docela pobaví.
Rock of Ages (2012)
Víc alkoholu, drog, sexu, rocku a míň lovestory pro dvanáctileté holky, prosím. Příklad jak můžete neuvěřitelně zabít film s obrovským potencionálem. Od filmu tohoto ražení bych očekával dvě hodiny plné drsně vtipných scének z okolí rockových kapel a prosycených výše zmiňovanými faktory... ** a to jen kvůli Hey-manovi a z lásky k rocku...
Wanted (2008)
Po druhém shlédnutí musím filmu ubrat jednu hvězdičku. Kdyby hlavní roli ztvárnil někdo jiný než James McAvoy, možná bych tu čtvrtou hvězdičku v hodnocení filmu ponechal, ale McAvoye z nějakého důvou prostě nemusím... Nicméně roli filmu, u kterého můžete vypnout mozek a nenásilně se nechat unášet hromadou přestřelek, honiček a akce, plní Wanted více než obstojně.
Green Lantern (2011)
Na Green Lantern jsem se těšil a očekával jsem nějakou "pecku" ve stylu Iron Mana apod. Bohužel se mé očekávání nenaplnilo. Film využívá jen malý zlomek potenciálu jaký se mu nabízí, na předělávky komiksů se vždy těším protože nečekám komplikovaný příběh ale propracované efekty a zábavu od začátku až do konce. Všechno má ale své hranice a musel jsem se hodně přemáhat abych Green Lantern vůbec dokoukal. Škoda...