Oblíbené filmy (10)
Strážci Galaxie (2014)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Pořádně epické završení trilogie. Hlavně po trošičku slabší druhé epizodě. Tohle a návrat Jediho jsou u mě nejlepší Star Wars počiny. Finální souboj mezi Obi-Wanem a Anakinem bere dech. A scény jako: "Execute order 66", samotné zrození Dartha Vadera či narození Leii a Luka a úmrtí Padmé jsou taky dech beroucí. Prostě pecka! McGregor podával v celé trilogii impozantní výkony. Obzvlášť právě zde. Hudba Johna Williamse je jako vždy dech beroucí a brilantní. 100%...Jo a ještě na něco jsem zapomněl: "Hello there!"
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Prci, prci, prcičky (1999)
Méďa (2012)
Tohle si můžu pouštět pořád a pořád dokola a nikdy to neomrzí. Začíná to jako milá pohádka pro děti, to se však po 10 minutách sakra změní. Dvojice Wahlberg a MacFarlane je brilantní! Mila Kunis hraje taky celkem obstojně a všechno to šlape jak má. Trefné vtípky a popkulturní narážky. A ten zvrhlý alkoholicko-zhulený humor tomu krásně sedí. Za mě je tato komedie i s malinko, malinko slabší dvojkou pro mě jedny z nejlepších komedií! 100%.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Pixely (2015)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Máš ji! (2018)
Tenhle film si po každým puštění užiju ještě víc než předtím. Tohle je prostě pecka, které se nedá nic vytknout a aspoň jednou za rok se vyplatí si tuhle šílenost s chytlavým soundtrackem pustit. 100%.