Recenze (4 221)
Požáry (2010)
Hořká ironie osudu v pomalém filmu o odkrývání vlastního rodokmenu a uhýbání před kostlivci, padajícími ze skříní. Zlo má krutou tvář rámovanou šklebem od ucha k uchu.
Knights of Badassdom (2013)
Dívat se na tohle s kýmkoliv dalším, propadnu se nejspíš studem do pekla. Pro zoufalý nerdy s nehynoucí láskou ke sword&sorcery se ale jedná o zajímavou jednohubku. Strašný takovým tím roztomile kreténským způsobem.
Strážci relikvie (2017)
Ale jo, palec nahoru. Podobných filmů přeci jen nevzniká miliarda ročně, tak proč si tenhle špinavý skoro-středověký fantasy thriller pořádně neužít! P.S. Bejt buchta, už kvůli Bernthalovi dávno bydlim v USA a snažím se naivně navázat kontakt.
Šílení kanibalové (2016)
Nevim kdo nálepkuje žánry ke zdejším profilovkám, ale "romantický" mě fakt pobavilo - tady má někdo hodně zvrácenej smysl pro humor :)! Příjemná artovka, která smrdí po new-age australských post-apo flácích a je říznutá něčím jako "4. sezóna The Leftovers" (po potopě?), natočená v alternativní dimenzi roku 2020. Tápal jsem i se bavil zároveň.
Baby Driver (2017)
Švihlej hudební filmik, kterej ste dycky chtěli vidět, ale neměli ste o tom ani ponětí aneb osobitá festivalová rozcvička před zilionkrát dražší stylovou geekovinou Ready Player One.
Dunkerk (2017)
I share Your frustration. Nejnapínavější a nejlíp ozvučenej film v IMAXu, co jsem kdy ZAŽIL.
Ztracené město Z (2016)
Filmová epopej o odvaze. Takové perly se už dnes netočí, a pomalu vlastně docházejí i muži, o nichž by podobné příběhy vyprávěly. Jako číst knihu. Nádhera.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Fajnovka. Ze třetiny si takhle představuju chystanýho Tomb Raidera, ze druhý Uncharted, no a ta poslední pak na mě fungovala jako příjemná pop-cornovka se zajímavými monstry (a nevýraznými postavami). Ani zklamání, ani nadšení. Duel s Godzillou bude strašnej nátěr!
Duch ve stroji (2017)
To je ale strašná tvůrčí smůla, přijít tak brzo po nový seriálový verzi původního Westworldu s hranou filmovou verzí původního GitS. Měl jsem pocit, jako bych podobnou pohádku znal nazpaměť a neměla mě čím překvapit, ba dokonce i jen trochu bavit. Prázdná skořápka a vizuálně atraktivní nuda, přitom jsem ale paradoxně viděl x televizních pilotů zámořských veřejnoprávních stanic, který vypadaly mnohem líp. Zatím nejpromarněnější dvě filmový hodiny roku 2017.
Válka o planetu opic (2017)
Čekal jsem víc. Scénáristických berliček je tu víc než v domově důchodců, akce je díl od dílu méně, napětí vzalo pro jistotu roha úplně, no a snaha o novodobého skoro Jar-Jara taky zrovna nepotěšila. Ale jinak dost fajn, protože atmosféra prostě pořád jede a ape-apo LotRovskej začátek nemá chybu. 7/10