Recenze (1 057)
Vzpoura v Seattlu (2007)
Nemá rád, když někdo heroizuje lidi, co se skryjí za dav a ničí ulice a vytloukají výlohy...film úžasný, ale obsah byl poněkud rozporuplný...Já si nemyslím, že by to byla "jejich" výhra - naopak, ukázali, čeho jsou věru schopni...tehdy poprvé pořádně...Jednostrannost tohoto filmu mi to trochu kazí...
Šílená / Krásný (2001)
Poměrně šílená zápletka a krásný výkon mladých představitelů...
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Musím nyní přehodnotit své stanovisko - jednička nebyla zase tak špatným počinem...Dvojka je zcela zbytečné a zcela nepovedené dílo..."velké digitálno" sice zaujme a pobaví, ale to je asi tak spolu s odkazem na Mizery to jediné, co by stálo za zmínku...zbytek je jen patos a otravné omýlání chyb všech špatných filmů..."doktor", který vyslýchá pomocí násilí hovoří s německým přízvukem (nebo se mi to jen zdálo?), cajdákovská láska přetýká až do horních řad kinosálů, rodiče jsou náhle citliví a dojatí, vedou se řeči, kdekdo za kdekoho rád položí život, aby se plakalo, zachraňují se již zcela nezachranitelné životy, objevuje se spousta lacině-komických prvků, atd. ...nuda-nuda-šeď-šeď (ač to barvama jenom hýří)...
Velký útěk (1963)
Další z hereckých koncertů, kde hrají jen ti nejlepší ze své doby...inteligentní a dobrodružný snímek s prvky humoru, který však nedělá z filmu frašku...výtečné dílo, jehož průběh není zas tak předvídavý, jak by se mohlo od začátku zdát...
Den poté (2004)
Tak toto se Rolandovi opravdu povedlo, tímto mne celkem nadchnul...jeho triky prostě zrají a dějově se rovněž zlepšil oproti minulým počinům...
Godzilla (1998)
Emmerich prostě dělá to, co mu jde...triky zaujmou, děj nenadchne a neurazí...
Den nezávislosti (1996)
Mozek nechat na verandě, vzít si k ruce dost alkoholu a dost možná máte zaděláno na příjemný večer u filmu s docela dobrými triky...
Vysoká hra patriotů (1992)
Váhal jsem nad o jednu hvězdičku nižším hodnocením...ale ne, musím přiznat, že toto se řadí k těm filmům s Fordem, na které se vždy rád dívám...je to možná zase to, co už jsme u něj viděli mnohokrát, ale je to zároveň to, co mu prostě jde a co umí podat dobře...
Maverick (1994)
Výtečná taškařice s výtečnými herci...Gibson vše táhne a jeho jednotlivé příhody baví diváka stále až ke konci celého snímku...nejvíc člověku zřejmě utkví v paměti historka s indiány...já však rovněž rád vzpomínám na krásný ač nenápadný odkaz na Smrtonosné zbraně (pohled mluví za vše: Odkud my se to jen známe?!)...
Sedmá rota za úplňku (1977)
Na odpočinku? Jedině aby zmátli Němčoury...věřím, že kdyby dali těmto chapíkům ještě tak jeden až dva díly série k dobru, dostali by se až do Berlína...a to by bylo teprve tóčo...francouzský odboj ovšem také perfektní...