Recenze (12)
Dámský gambit (2020) (seriál)
Naprosto perfektní. Klobouk dolů před tvůrci, že mě dokázali udržet v absolutním napětí celých 6,5 hodiny v kuse.
Heavy Trip (2018)
Já prostě těch 5 hvězd musím dát :-) Abych si film pustil 3x za 3 dny se mi snad ještě nestalo. Toto bude jednou opravdu kultovka s parádně nadupaným soundtrackem.
Predátor: Evoluce (2018)
Tak toto jinak než odpadem hodnotit nejde. Režijně a scénáristicky absolutně nezvládnuté. Místy z toho je nechtěná komedie. Přitom nápad nebyl úplně špatnej, jen by se toho musel chytit někdo jinej, než Black. Toto opravdu ne.
Osmý smysl - You Want a War? (2017) (epizoda)
Co? Další 2 roky čekat? Tak to teda nedám. Jdu uklidit hromádku ohryzanejch nehtů a dát si panáka a cigáro.... vlastně jsem včera přestal kouřit...tak 2 panáky.
Padesátka (2015)
Já si prostě nemůžu pomoct, ale tak jsem se nebavil už opravdu dlouho. Kotku, opravdu poklona. Režie, scénář a hlavně herecké výkony naprosto perfektní.
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Už dlouho se mi nestalo, že jsem chtěl odejít z kina během projekce. Kdyby vedle nespala přítelkyně a mě nebylo líto ji budit, tak jsem to udělal.
Bouře (2009)
Tak to byl první film, na kterej se náš malej dokázal v kuse dívat. Já se vzadu tlemil na sedačce v obležení našich tří chrtů, kteří nechápavě vrtěli hlavama. Normálně bych s takového konce měl radost, ale toto bylo fakt moc :-) Na druhou stranu velice příjemná oddechovka na sobotní dopoledne.
Ripper Street (2012) (seriál)
Pro mě rozhodně nejvetší překvapení tohoto roku. Excelentní herecké obsazení a výkony. Po dlouhé době něco, co tu dlouho nebylo.
Addamsova rodina (1991)
Já to prostě můžu!!! Ne, pro mě je tento film a to včetně dvojky absolutní kult. Julia hraje šílenou hlavu rodiny naprosto dokonale. Hereckým výkonům není co vytknout a Sonnenfeldův rukopis je znám ve všech jeho následujících filmech. " Je těžká zabít lidského ducha"....dokonce i cirkulárkou!!!! :-D
Jump street 21 (2012)
Já jsem tu 5* prostě dát musel. Už se mi dlouho nestalo, že bych se řehnil od začátku filmu do konce. Snad jen ten závěr mohl být ve stejném duchu, ale jelikož jsem letos nic podobně zábavného neviděl, tak je má mít :-) "to žere minimálně 40 litrů ne?.....spíš padesát :-D