Oblíbené seriály (10)
Pýcha a předsudek (1995)
Black Books (2000)
Dexter (2006)
Stupidita sedmé série mě bolestivě zasáhla...
Panika v městečku (2002)
Perníkový táta (2008)
Panství Downton (2010)
Domek z karet (2013)
Ripper Street (2012)
Seržant Drake mě zničí! <3
Láska v bílém pekle (2004)
Mám dojem, že mě tohle naučilo brečet u dobrých konců... Dokonalé... Krásně vystavěné charaktery...