Recenze (101)
Krtek ve snu (1984)
Jo tohle je pěknej díl. No ale ten bimbas tam:)
Andromeda (2000) (seriál)
Když člověk tam vidí pořád toho Herkula. A když člověk jako malej měl toho Herkula tak nějak rád.
Tohle je Sparta! (2008)
Umění parodovat je těžká záležitost a nechápu proč se do toho každej tak hrne.
Krtek a muzika (1974)
no musim uznat že muzika je dobrá snad ve všech dílech
Jackie Brown (1997)
Tak tohle je přesně film, kterému bych dal 3,5*. Bohužel to nelze a tak se musím pomocí něčeho rozhodnout. Prostě musím dát 4* protože Jackson ale HLAVNĚ De Niro sou skvělý. P.S. : Po delším zamyšlení a hloubání v mysli musím obrátit. 3*
Sněženky a machři (1982)
Kam se hrabou dnešní filmy pro puberťáky.
Kai a Gerda (2002) (TV film)
No to teda ne lidi. Na sněhovou královnu mi nešahejte. Mám rád Andersenea a myslim že tohle je povedená pohádka. Jak já jsem se u ní jako malej bál. A ta zimní atmosféra... hmmm
Sanitka (1984) (seriál)
Za legendární písničku o hvězdu navíc.
Sám doma a bohatý (1994)
Oproti předchozím dvěma dílům je to opravdu špatný díl. Ovšem nebereme-li na ně ohled, zas takový propadák to není. Ale tak přiznejme si to, bez Joa Pesci to prostě neni ono i kdyby se co nejvíc snažili:)
Šestý smysl (1999)
Hodně milé překvapení v podobě tohoto filmu. Perfektě promyšlené a líbivý výkon Willise.