Poslední recenze (620)
Godzilla Minus One (2023)
Hodne slaby triky, typicky preafektovany asijsky hrani a spousta stupidnich scen
Neposkvrněná (2024)
Mistama docela prijemne brutalni
Havěť (2023)
Uz pojebanej rep u u vodnich titulku u me spustil varovnou kontrolku. Navic cech nikdy dobrej horor nenatocil, pokud pominu Spalovace a Carodejovo ucne, coz rozhodne nejsou tradicni horory. Tohle je ta hororova pecka nad kterou se tu sborove onanuje? Vic nez 70 minut jsem trpet nedokazal a letelo to. A to sveri tomuhle Vanickojc pablbovi novej Evil dead? Doufam ze do nej taky nasere samy negry a rep