Recenze (183)
Nejistá sezóna (1987)
Co jsi to udělal Ládiku..80%
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Klasika a klobouk dolů za předválečnou animaci! 85%
Prokletý ostrov (2010)
Velice dobrý film ale popravdě čekal sem trochu víc!Leonardo jako vždy exelentní 80%
Úsvit mrtvých (2004)
Jeden s nejlepších zombie filmu jaký sem kdy viděl 80%
Diktátor (2012)
Tak tenhle film byl fakt Aladin,po dlouhé době film s Aladin tematikou která vnesla trochu Aladin vzduchu do našich kapitalistických duší Saša je prostě Aladin 85%
Truman Show (1998)
Perfektní nápad zábavné ztvárnění,dobré herecké obsazení,ale občas sem se přeci jen nudil 75%
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Zábavné, Jim ve skvělé formně!80%
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Zábava střídá nudu průměrná komedie a jedna s těch slabších kterou kdy Carrey natočil!55%
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
60%
Události v regionech (2007) (pořad)
nuda